Då var sommarlovet slut

Första dagen i skolan avklarad. Började nio och slutade elva, lagom. Spenderade den sista dagen av sommarlovet med Jennifer lika skoj som vanligt :) Vi lagade mat och sedan gjorde vi efterrätt och alla blev mätta och glada. Kollade sedan film och åt godis.
Just nu är jag redan trött på skolan, men jag tror nog att det ändras när jag kommer i rutin med allting.  Fick en ny klass, men alla utom fyra stycken har jag gått med i min gamla klass. Fick schemat och inser hur trörr jag kommer vara haha, går från 08.10 till 15.30 nästan alla dagar, tre av dem i köket. Läser även ett utökat program, så det innebär mer pluggande för min del, men det är ju trots allt mitt eget val så får skylla mig själv ;)
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback