Luktar lök

Sitter och kollar på film och äter, funderar för mig själv varför mackan luktar så konstigt. Luktar på den, och inser att det inte är den som luktar, utan mina händer. Usch, jag luktar lök om mina händer. Anledningen är att jag gjorde löksås innan, vilket involverar en del hackning av lök. Ingen aning om hur jag ska få bort lukten, har tvättat händerna åtta miljoner gånger redan. Aja, får väl hoppas att det går bort under natten.
Har för övrigt inte gjort så mycket idag. Mestadels har jag kollat på serie och varit allmänt deppig över att sommaren snart är över.
 
Igår däremot så var jag med Linn och Jennifer på hälsoundersökning på skolan. Gick snabbt och kändes inte lönt alls, menmen. Lunchade och fikade sedan med Linn, ett bra tag sen jag var med henne faktiskt.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Anna

De finns speciella lök lukt bortagare som du kan köpa på den butiken där du kan rakt in på Kicks. Minns inte vad butiken heter.

Fråga mormor hur du får bort lukten kan du ju göra med. Hon kan säkert något husmorstrick.

2012-08-21 // 08:16:46
URL: http://www.annasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback