Trötthet suger

Är så innerligt otroligt trött idag. Fattar verkligen inte varför, för jag har sovit nästan 9 timmar inatt (igår natt?).
Vid 12 åkte vi ner och lunchade (jag, mamma, Anna och Gun) Stabil frukost skulle jag vilja kalla det ;) sedan var jag och Anna kvar i stan, så va hemma vid halv 5. Sedan dess har jag legat i min säng. Först för att jag hade så jävla ont i huvet, som btw fortfarande inte har släppt, och sen för att jag blev så trött. Har legat och kollat på My Big Fat Gypsy Wedding.
Känner att det går emot mina normer att gå och lägga sig nu, så jag får väl försöka att hålla mig vaken ett tag till...
 
Trött och frusen...

Kommentarer från er söta läsare.
» Signe

Va tjock du har blivit

Svar: Det var dina och Kims muffins med äggskal i som paja figuren ;)
emmaliinde.blogg.se

2012-07-21 // 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback