Dagens skratt!

Måste säga att jag har världens härligaste bror. Han bor uppe i Stockholm med sin fru och två barn, så jag träffar inte honom så mycket. Men idag fick han mig till att skratta rejält. Som många andra så är det första jag gör när jag har vaknat att kolla facebook haha, beroende?... ehh, lite kanske. I alla fall så möttes jag av denna bild:

                                        


Hans fru Malin har då lagt upp en bild när min bror ska panta. Det kändes som att jag skulle dö av skratt, härligt sett att vakna på! Han har alltså fullt ett helt flak med påsar med pantflaskor i, även bilen är full.  Läste i kommentarerna att han hade skapat trafikkaos, eftersom att alla glodde... Han är för jävla härlig min bror!

För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag, har spenderat eftermiddagen med min härliga Jennifer, vi hitta lite roligheter på CityGross.
                                                     


Kommentarer från er söta läsare.
» Anna

Haha :) Bara Johan som kommer på sådant ;)

2012-06-10 // 15:37:45
URL: http://www.annasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback