E.l.f

Ajuste! Beställde lite produkter från e.l.f. Läppstiftet vet jag att jag blir nöjd med, för Anna har ett likadant, resten får jag prova och se!
 
1. Lipstick - Seductive  Deep Warm Pink Creme                
2. Therapeutic Conditioning Lip Balm - Strawberry Crème
3. Eyeshadow Primer - Eyeshadow Primer (Sheer)           
4. Shimmering Facial Whip - Citrus                                    
5. All Over Color Stick - Lilac Petal                                     
6. Defining Eye Brush                                                         
7. Total Face Brush                                                             
 
De hade 35% rea, så alla dessa produkter inklusive frakt kostade bara 110kr! Frakten på e.l.f är oavsätt produktantal, alltid på 40kr. Ett bra tips då är att sammfrakta med någon. Jag samfraktade med Anna så vi betalade bara en halv frakt var, ilket är ett plus.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback