Gårdagens kalasfix!

Fixade som sagt Annas kalas sminkning samt hår. Hon blev meganöjd!
 
Anna absolut hatar att ha hela håret nere då hon får allting i ansiktiet. Det är också så långt att det trasslar sig väldigt lätt. så jag flätade bak håret och satte fast det i en liten snodd som jag sedan lindade med en hårslinga.
 
 
En liten bild på ögonskuggan jag använde fick också vara med! Använde mig av den blåa, samt en ljusare blå som jag har på en annan palett. Eylinern är en vanlig svart som jag sedan hade blå ögonskugga på. Jag skulle vilja påstå att ögonskuggan är mer blå än grå i verkligheten :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Signe

Va snäll du är :) <3

2012-06-21 // 11:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback