Idag är ingen vanlig dag,

för det är Annas födelsedag!
Idag fyller min kääära syster 26 år! Oj va gammal hon är! Eftersom att hon skulle iväg till Finsam (typ skola) så skulle hon gå upp klockan sju. Vilket ledde till att jag igår natt smög in på hennes rum och stängde av hennes väckarklocka så att jag och mamma kunde ge henne frukost på sängen. Gick upp halv sju och började steka pannkakor och ca. kvart över så väckte vi henne med lite trevligt skråmande (kan tyvärr inte kalla det sång eftersom att verken jag eller mamma kan sjunga). Var vaken till kvart i åtta, sen gick jag och la mig igen. Halv elva bar jag mig iväg till affären och efter det har jag bakat muffins, tvättat Anns hår och sminkat henne. Har en del kvar att göra innan klockan 5 då folket kommer bl.a. sminka mig, fixa mitt, mammas och Annas hår, glasera muffins, göra mat och så ska jag någonstans där imellan hinna att gå ut med Leo. Aja, här kommer i alla fall lite bilder som jag har tagit hittills :)


Det var frukost på sängen, men hon flytta ner i köket :P


Gjorde vanliga muffins och minimuffins


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback