Orkade inte blogga...

Har verkligen inte orkat blogga, för har inte haft någonting att blogga om. Igår spenderade jag nästam hela dagen i sängen, bara för att... Idag var jag i alla fall på väla med Jeeeeennifer! köpte en Beatles tröja på H&M eller det var faktiskt ett linne :) Sedan år vi god bakad potatis på en av restaurangerna där
Typ en halvtimme efter att jag hade kommit hem så kom Isabell förbi så vi stack till henne :) Nu har jag i alla fall gått hem i regnet och jag liknar en strandad kloakråtta. så nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
 
Även vi kan vara söta ;)

Kommentarer från er söta läsare.
» jenni4

sluta slarva med din inlägg min sköna höna!

2012-07-03 // 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback