RASANDE!

Jag förvarnar nu för svårdomar.
 
Vad fan är det för jävla fel på dangens samhälle? Folk kan fantamej inte bete sig normalt! Är så ofantligt jävla sur just nu så det finns inte! Min syster som bor i Skottland berättade nyss att hennes 12-åriga dotter Chloe blev misshandlad. Av 2 tjejer som är lika gamla som henne! Vad i hela helvete?!  Dom ville att Chloe skulle gå hem till dom, men hon skulle till en annan kompis, så hon tackade nej. Vad tror ni inte att dom jävla snorungarna gör? Dom slår henne. Ni läste rätt. Dom jävlarna slår henne! För en så ynklig idiotgrej!  VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ BARNEN IDAG!? Är rasande. Önskar verkligen att jag kunde åka dit och nita dom små glinen. Även om jag vet att det är lika fel. 12 år gammal och man tycker att det är ok att misshandla en jämnårig utan nån direkt anledning?
Fy fan.
Inte nog med det. När min syster skulle hämta upp Chloe vid skolan (hon visste inte vad som hade hänt) ser hon att det står en klunga med folk och vuxna. Chloe står ju såklart och gråter ögonen av sig, men tror ni någon jävla idiot alls ens kollar om hon är ok? Nej. Inte en enda. Blir så sur alltså!
 
Är det inte de vuxna i samhället som ska vara förebilder för de yngre? Vara där och stötta när det behövs? Tydligen inte.
 
Sumerar min ilska med detta citatet från min systers facebook:
"Shame on the cowards of Kirriemuir who watched my 12 year old daughter crying her eyes out without asking if she was ok. Was it the highlight of your day??? Fucking spineless cowards."

Kommentarer från er söta läsare.
» Anonym

Världen är svag, av alla människornas hat. Samhällen brinner framför en blind stat. <3

2012-06-26 // 11:07:24
URL: http://detarettstortliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback