Snacks

Har fått en ny noja. Tacochips med ostsmak! Det e så otroligt gott! Så har jag på något sätt fått för mig att dom är nyttigare, fast det är nog bara i mitt huvud. Jag är västa nattmatsätaren, äter mycket hela tiden men på något sätt är jag alltid hungrig på natten... Då är tacochipsen perfekta att äta, litet lagom mellanmål kan man säga.  Just nu sitter jag med en liten skål och mumsar på.
 
Har för övrig kollat på film idag. Kollade som sagt på charlie and the chocolate factory, sedan kollade jag på Goodnight Mister Tom (har även läst boken som jag gillade väldigt mycket, filmen var ok), Project x (en film som var ok, fast det är ingen film jag lär kolla på igen) och nu kollar jag på Twilight. Fick värsta nojan eftersom att det är så länge sen jag såg dem, så jag bästemde mig för att kolla på hela sagan ;)
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback