Stolt tjej!

Känner mig oerhört stolt över mig själv! Det gick otroligt bra på min ridlektion idag! Det var den sista på terminen, vilket betyder att vi själva får välja vad vi ska göra, vi valde att hoppa barbacka (utan sadel). Vi hoppade inte alls högt men det är jag glad över eftersom att hästen jag red flippar lite smått när man hoppar. Hon bockar och sparkar backut, MEN JAG RAMLADE INTE AV! Sååååå stolt! Alla tippade på att jag skulle ramla av i början av lektionen men jag höll mig kvar! (Det känns extra bra när nästan alla i min grupp som har hoppat henne med sadel har ramlat av) Här kommer i alla fall lite bilder: ( är fullt medveten om att jag sitter som en potatissäck på vissa bilder, men det är för att jag försöker att hålla mig kvar ;) )


Är så stolt över Anna också, eftersom att hon tidigare har varit livrädd för hästar!

Bli även en bild på vår härliga stallkatt!


Kommentarer från er söta läsare.
» Signe

stolt över dig Emma. Är man en kämpe så är man. Fortsätt så ! Vi ses i morgon, det ser jag fram emot.

2012-06-12 // 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback