Tadaa!

Som ni ser har jag nu skaffat blogg. Lite på grund av att jag har brist på liv, och troligtvis inte kommer att ha någonting bättre för mig i sommar då vädret kommer vara skit. Folk i min omgivning har också sagt att jag borde skaffa en blogg så att jag kan skriva ner mina tankar så att de slipper lyssna på dem haha...
Nog med det!

Som man kan läsa i beskrivningen så är mat, mode och smink det jag gillar att hålla på med. Jag går på Rönnowska skolan i Helsingborg på livsmedels programmet med inriktning varmkök, kort sagt så går jag på kockutbildning. Jag älskar helt enkelt att laga mat.
Som många tjejer gillar jag även mode och smink och det är någonting jag håller på med mycket på fritiden.

Over N' Out


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback